Friday 14 December 2012

Lil Princess is growing up~

Wah...time flies...now Lil Princess dah nak masuk 8 months and alhamdulillah I am still breastfeeding her without the help of formula milk. Alhamdulillah, all the efforts untuk maintain susu berjaya. I just hope that in January, I still have a place to nurse. Sebabnya office nak renovate la pulak, sayang sungguh, susu ada, tapi tempat nak pump tak ada. What a waste!

Anyway, this entry is to update about perkembangan Lil Princess. Hehe, hari tu masa I tengah masak bubur untuk dia, dia nangis-nangis kat high chair dia sebab lapar and ngantuk sangat kot. Tapi I ignore je dia menangis. Sekali tetiba je senyap...look what happen. Hopefully Lil Princess won't do this in school...hehe~
Alalalala....kesian pulak tengok dia mcm ni...tak sampai hati. So after I took this pitcha, I letak dia atas katil.

Then sekarang ne, since she can climb and stand on her own, favorite spot dia is depan TV. Dia suka tutup TV and I jadi tukang bukak TV. Sabar je la....hehe.

 Haaa.. pic kat bawah ni show how she can actually imitate what she saw. Look what happen...
Yer, dia tekan-tekan keyboard computer and guna mouse lagi. Hehe...apa-apa pun, Lil Princess is officially my best friend. Love you girl.XOXO~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...