Friday 20 September 2013

Surprise from Hubby- Bangle Marc by Marc Jacobs!

Salam semua...hari ni i buat entry khas buat hubby tercinta. To me, he's the best husband one can ever have. Trust me, most of us akan rasa hubby kita adalah the best in the world betul x? Hubby is not a romantic person, tapi dia sgt loving dan bertanggungjawab. He can cook and he can layan Lil Princess even i know dia dah exhausted!

Hubby slalu gak outstation and everytime he came back, mesti belikan i sesuatu. Terbaru, he bought for me gelang Marc by Marc Jacobs ne! Cantik sangat...i suka. I got the black one, sbb i mmg suka black color pun. Elegant gitu. That day in my previous entry hubby ada belikan i selendang Coach. Selendang ne pun hubby beli warna hitam.

Masa he came back from Singapore he bought for me minyak wangi, haa minyak wangi mmg kerap la...masa couple dulu pun slalu gak dpt minyak wangi. Hehe. Baru-baru ne dia balik dari Jakarta dia sempat singgah Mangga 2 and belikan i jubah...and Lil princess dua helai dress batik- comel sangat!

Masa birthday i, eh tak buat entry pasal my birthday plak (22/8)..tak per la ringkas kan kat sini je. On my birthday, he brought me to have dinner at Chilli's and he bought me a pair of shoes. Dr Martens, warna hitam...kasut dia cantik walaupun ada ciri-ciri safety shoes! Hehe...all in all, I love all the things that i got from my hubby...Love u loads sayang~
                               Haaa ni la dia wajah kasut tu...warna hitam saya punya ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...